Paolo Roberto

Detta glider något ifrån det jag i vanliga fall bloggar om, men han är ju trots allt proffs inom all möjlig "kampsport" taekwondo (har jag för mig) och även boxning, så det får funka ändå!

I alla fall så var Paolo på universitetet där jag studerar idag och höll i en föreläsning. Han blandade humor med allvar och fick verkligen fram en poäng! Jag kände nästan när jag gick ut genom dörren att ingenting är omöjligt. Han påverkade under den tid han fick, jag hade kunnat lyssna i några timmar till! Om ni någon gång får chansen att lyssna på honom, så gör det. Jag garanterar att ni kommer få ut något av det i alla fall. Även om det är att ni måste våga chansa, ägna mer tid till att laga mat eller att missionären är tråkig varje lördag (:P). Man får massa inspiration!

Kommer nog alltid minnas "Bring it on din jävla räka". Varje gång jag står inför en utmaning, stor som liten, så ska jag ha det i bakhuvudet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

coolt med paolo roberto :D

2010-04-15 @ 17:53:29
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0