Inter...

Det var en skum match igår, men ändå inte. Inter gick i alla fall vidare, Barcelona lyckades bara få in ett mål och de behövde som bekant två mål. Inter fick jobba hårt med att försvara men det skötte de ju rätt bra och de var en man mindre också efter ett rött kort. Inter förtjänade verkligen att gå vidare i mina ögon. Absolut.

Lite synd om Zlatan som person kan jag tycka, som går till Barca för att vinna titlar och nu kanske Inter står som mästare i CL. Tråkigt, men tyvärr, Inter har varit riktigt bra.

Faaast, de klarar sig nog inte hela vägen. Jag kom på mig själv igår med att hålla på Inter pga att Bayern nog inte skulle vinna i finalen mot Barca. Nu har jag dock insett att det kanske blir svårare att vinna över ett lag som slog ut Barca :P Men som sagt... Jag tror på Bayern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0