Inte sant...

http://liverpoolfc.nu/news/?15860

Fernando Torres blir borta resten av säsongen och där såg jag Europa League titeln försvinna. Det är ju i princip bara Torres som gör mål, så vem ska göra målen nu?! Usch vad fruktansvärt otaggad jag blev nu, nu är det kört. Snacka om otursdrabbad Torres, nu missar han mötena mot sin gamla klubb Atletico Madrid och som om han inte redan varit tillräckligt skadad denna säsong?!

Jag hoppas på ett pool som klarar sig utan Torres, men det är inte med positiva ögon jag läser det där kan jag säga. Nu hoppas jag att Benitez verkligen tänker till otroligt mycket innan han plockar ut spelare. Pachecho förtjänar en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0