Hmm.

Nu har jag lugnat ner mig lite. Att jag är äckligt irriterad kan jag inte ljuga om, men självklart kommer jag att stå bakom Liverpool i framtiden också. Men det krävs förändringar. Bort med Rafa, nya ägare, nya toppspelare. Fler,rättare sagt. Känner på mig att rubrikerna snart kommer berätta för oss att Torres vill lämna trots allt.

Liverpool spelade bra idag, det kan ingen hymla om, men inte tillräckligt. Alldeles FÖR många idiotiska, dumma misstag. Liverpool borde ha varit vidare, men nu är dom inte det och då får man acceptera det.

Slut på barnungefasonerna. Nästa säsong kanske blir bättre. Den måste bli bättre men då måste förändringar ske. Sälj Babel, sälj Ngog. El zhar och Degen idag?Inte för att Benitez hade mycket att välja på i och för sig.

Aquilani skulle ha stannat på plan. Så jäkla synd att Torres är skadad.

Godnatt nu, säsong 09/10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0