Champions League

Bayern München imponerade stort även igår mot Lyon och vann med 0-3. Dom är på g alltså, jag är helt säker på att de vinner årets Champions League och med tanke på de senaste matcherna så förtjänar de verkligen att vinna också. Jag tror att de kommer att möta Inter, Barcelona har ju ett underläge att hämta upp ikväll och spelar de som i den senaste matchen får de nog tyvärr vinka hejdå till en finalplats.

Imorgon är det dags för älskade pool att spela returmatchen också. Jag hoppas verkligen att de vinner och går vidare. Liverpool behöver verkligen vinna Europa League! Om Benitez tänker något annorlunda så kommer de att fixa det lätt, Aquilani måste få spela från start annars vet jag inte vart jag ska ta vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0